Sunday, December 11, 2011

ORIOTIK KRESALA


Kresala


IRENTSI EGIN NAU


Iluntasuna nagusitzen ari da
eta nik ezin ezer egin.

Makala, lamaka, kalama, kamala
Tristura, ratutris, turatris, tutrisra
Nekea, akene, neake, keane
Ezina, zinae, naezi, nazie
Negarra, rragane, garrane, rranega

Iluntasuna nagusitu zait.
Irentsi egin nau.

Kamala
Tutrisra
Keane
Nazie
Rranega

Argi izpirik gabe, berriz ere nagusi

Turatris
Naezi
Neake

Ilun dago amaren altzoa
ilun kopeta, kopetilun
Ilun dago nire barrena
eta zuk ezin ezer egin.

Lamaka
Rragane




Irentsita nago.
Abenduak 5, 2011 10:45 AM
Delete


milesker 



"Bihotz-bihotzez ene isiltasuna, ene bihotz sentiberegi hau: erraiteko dudana ez baldin bada isiltasuna baino ederragoa, nago isilik." Eta zu isilduko bazina nor mintzatuko litzateke? Sarri isiltasuna izan daiteke ederrena,bai, baina gaur zure hitzak irakurtzean... berriz ere, barrena borborka jarri zait! Mila esker Ainara!
Muxuak,Orioko Marisa 



Milesker, Marisa...

baina erantzunik ez dudanean ene bihotz minduarentzat... ez dakit zer egin...
baina hala ere zure mezuak bezalakoek aurrera BIZITZEN ETA IDAZTEN segitzeko adorea ematen didate... eskerrik asko... zuri 




Nik ere idatzi nahiko nuke urrutiko lurralde batetik...
Bai, egia da! Bertakoa ezin izaten dugu baloratu, kanpokoa beti hobea da. Eta horrela ez dela esaten duen oro etor dadila nigana eta hitz egingo dugu!
Ni ere Ainararen ondora joango naiz eta elkarrekin bilatuko dugu hainbeste denboran galdurik darabilen “zera” hori.

Abenduak 7, 2011 12:02 PM
Delete


No comments: