Saturday, December 3, 2011

BOST AGERI BERRI

***   ***  ***

BRNO HIRITIK XORIÑO KHANTARI BAT, AINARA MAIA

ZORI-ONAK hegan etortzen omen dira joan ondoren, eta hori da ez-ohikoa

eta datozenean

ausart eta indartsu

airatu behar da

lur hotz honetatik

bihotz epelago horietara...

...banoa,

banator...

http://www.gara.net/paperezkoa/20111124/305422/eu/Izan-gaitezen-zoriontsu

GORA GU TA GUTARRAK!
olerkari ameslaria

***   ***   ***

MARISA ARRUABARRENA, ORIOKO ASPALDIKUMEEN AHOTSA

Kaixo kuadrila!!!!!
Egin klik beheko helbidean eta Intza, Olatz eta Julen ikusi.-entzungo dituzue Gipuzkoako Kantu Txapelketan:
GIPUZKOAKO KANTU TXAPELKETAN... BIGARREN!!!!!
Benjondaiela gure gazteei!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=kwIYatINKWI&feature=player_embedded

Muxuak. Marisa.

*** *** ***
ASPALDIKUKO NAIARAK BIDALITAKO MEZUA

Opari izugarri eta ederra egin didate eta zurekin konpartitu nahi nuen. Nire lagun baten lagun batek musika jarri dio nire poesia bati. Zehazki, aurten saritu zidaten poesia bati. Letra nire blogean dago:


Muxu handi bat

Naiara

***   ***   ***

MARTA MAITEA AZAROAREN 25ean IRUÑEAN AURKEZTU ZEN

Marta Maitea,
poesia ekitaldia

AUZOLAN liburudenda (Tutera kalean) aurkeztu zen

Miquel Martí i Pol

Marta Maitea poesia liburuaren ekitaldia, aurkezpena eta irakurketa egin zen.

Marta Maitea egilearen eta Joxemari Sestorain itzultzailearen aurkezpena

- Josetxo Azkona, olerki pasarte batzuen irakurketa egin zuen arrakasta handiz, ohi bezala.


***   ***   ***
KEBENKO ELKARTEAREN AGERI BAT


Bi gauzak:

     * Euskara egunerako prestatu dugun egitaraua bidaltzen dizuegu.

     * Amaiur gazteluaren maketa eta historia ezagutu ditzazun irudia eta lerro batzuk zintzilikatu ditugu blogean.

Euskarak batzen gaitu.


Besterik ez. Jaso gure agurra.

Kebenko

Erronkari Ibaxa

1 comment:

Marisa said...

Nik ere idatzi nahiko nuke urrutiko lurralde batetik...
Bai, egia da! Bertakoa ezin izaten dugu baloratu, kanpokoa beti hobea da. Eta horrela ez dela esaten duen oro etor dadila nigana eta hitz egingo dugu!
Ni ere Ainararen ondora joango naiz eta elkarrekin bilatuko dugu hainbeste denboran galdurik darabilen “zera” hori.